PhotobucketPhotobucket

Saturday, March 26, 2011

My WishList ;]

salam

Haha. Saje je nak post banyak banyak hari ni sebab esok daa tak boleh dah. Yep ;]. Tajuk atas My WishList. Aku nak sangat guitar sebab aku tengok orang main guitar best jee. Tengok video kat YouTube sambil nyanyi mesti best kan. Tapi aku takut sebab kene belajaa lak. Aku tak nak pergi kelas. Malas. Well kau orang tahu kan aku macam mane. Bukannye rajin sangat pon :P. Aku nak purple warne purple sebab Purple favorite colour aku. Forever & Always! :) Contohnye :


Urgh! Comell nye. I jealous you know. Tapi tak ape impian untuk aku nak guitar bakal tercapai sebab aku adee cerite kan yang ahli family beli spek baru. Dalam family aku sorang je yang tak pakai spek. So ayah aku cadang nak belikan aku ape yang aku nak dengan harge RM250 sama harge dengan spek kakak aku. Ayah aku tanye " Nak handset? ". Aku cakap tak nak sebab handset ape harge 250. Aku nak handset yang Touchscreen. So sekarang ni dalam proses cari guitar I laa ni. Excited

Yang kedua. Aku nak handset. Tapi aku tak tahu nak pilih yang mane satu. Lawa lawa semua. E7, Touchscreen & die punye tulis ade dua: touch ngan keypad. Samsung Nexus pon okayy. Nampak smart. LG Optimus One pon lagi semad sebab die slim je. Senang nak pegang. Nipis je. Tebal tebal? Sorry not my style :P. iPhone? Soheh direject. Memang tak yah tanye memang tak boleh.

: Nokia E7

: Samsung Nexus One

: LG Optimus One


Kalau dibenarkan aku nak semua termasuk camera DSLR. OMG. Duniaa teknologi. Susah aku nak pilih laa -.-" Tak tau laa ape lagi yang muncul selepas. iPhone5 bakal keluar. Fuyoo~. Technologies change the World ;]

Bye. Jealous :P



Baca and comment banyak banyak!