PhotobucketPhotobucket

Friday, April 15, 2011

Mighty Minds

Salam.
Tak jawab dosee kalau jawab sayang. Haha

Minggu ni taa adee laa cerita best. Tapi tak pelaa demi nak nampak blog aku update sikit. Haha. Aku nak cerita pasal Mighty Minds. Pernah dengar tak? Aku pon tak pernah sampai Cikgu Febing terangkan kat aku. Mighty Minds ialah sebuah kuiz yang melibatkan subjek Maths, Science dan General Knowledge.Kuiz ni anjuran RHB dan akan masuk surat khabar The Stars. And and and, cikgu katee masuk TV laa. I was like OMG :O Serious? Cikgu Febing masukkan aku dalam Kuiz Mighty Minds yang akan berlangsung dekat Terengganu ESOK. Dekat  TTC. Sekolah aku 12 orang sahajee yang terpilih Aku, Alya, Hakim, Haziq, Kakak Alya, Nabil, Adleen, Kakak Aku? & so on. Daa taa ingat. And guess what aku sekumpulan dengan kakak aku. Grr -.-" Tapi what to do. Cikgu daa faks taa boleh ubah. And now I am freaking nervous. Someone HELP ME! I cant imagine what gonna happen tomorrow. Are we gonna win or not? But Cikgu Febing katee kalau kalah i dont care tapi apee yang cikgu care ialah pengalaman. Lege sedikit dengar ayat tu. Cikgu pon tambah lagi Maybee bilaa akhir die akan interview sorang sorang. Huh? Interview? Kene speaking? Ohh NO! Tetapi sebagai warga TEPCES aku akan beranikan diri. And jugaa untuk sijil. You wanna know, this quiz is at the state challenge. Can you imagine, tomorrow i'll get a state certificate which makes my dream to study at MRSM is brighter. Haha. Bangga Cikgu Febing bace entry ni xD Okayy. Enough babbling. So that is about Mighty Mind.

So maybe this is my last entry because i'm off going to Terengganu to represent my school babeh. Wish me luck. Maybe I'll upload some pics when I at TTC. And and and I've done my homework. I'm free. Weheeee :) So see yall next week. Bye
Baca and comment banyak banyak!