PhotobucketPhotobucket

Saturday, March 26, 2011

Stop! Pleasee Stop!

salam

Nih post buat yang kedua dalam hari ni. Nak cerite pasal Facebook pulak. Aku memnag tak puas hati . Asal bukak je Facebook selalu ade orang hantar mesej kat chat box yang mengaban. Entah ape entah. Salah satu daripadenye ialah " How u gonnalook when u are 20 (link)", " A girl killed herself (link)", You have been tag(link). Tak memasal laa. Aku tahu bukan kau orang yang hantar. Virus link menatang tu yang hantar kan. Aku pon daa pernah kene dulu. Hadiah Krismas laa. Macam macam. Tapi kali aku tak bukak pon link tu. Sebab kalau aku bukak aku akan terjangkit virus yang binasa tu. Even musuh mase tadika dulu sampai sekarang pon hantar mende tu kat aku. sedangkan aku taa pernah tegur pon die. Never Ever! :)

Jadi rase macam malas nak bukak Facebook. Kalau nak harapkan blog je tak boleh. Buat sakit hati je. Amek kau contoh contoh nye. Sorry nama aku blur kan. Taa boleh tunjuk. Secret. Aku bagi tunjuk isi die hantar je.

( click untuk kelihatan lebih jelas ) :] Tekpon gune screen capture kecik laa sikit.

Bende terus hantar aku sebab aku tak bukak. Nak suruh desak aku laa tu. Tak payah. Membazirkan waktu jee. Saye takkan terpedaya macam mane yg berlaku kepada aku dulu. Susah payah. Habis kene marah sedangkan bukan aku yang hantar. And satu lagi bile orang tu hantar terus OFF. Ape kejadah. Online semate mate sebab nak hantar bendealah tu jee. Baik tak payah.

Boleh percaye ke tidak yang Justin Bieber hantar aku tuh? Tak percaye? So what? Ad aku kesah. Mule mule terkejut berok sekejap. tak pernah dalam sejarah Justin Bieber hantar chat kat aku. tengok tengok virus tu tak gune betol.

And aku ade seorang kawan Facebook. Kirenye peminat setie aku laa selalu like status aku. kadang kadang aku punye notification penuh sebab die. Haha. Sorry Amy sebab tak likey balek status awak sebab saye tak suke like. Sorry Amy. Saye harap awak faham. -.-"


Yang tu baru sikit je. 28 Notify hanye die. Amy. Amy. Tak ade kerje ke gane? Haha. Btw, thanks Amy sebab jadi peminat setia status saye. Terime kaseh. ILoveYou :)

Bye.

Baca and comment banyak banyak!