PhotobucketPhotobucket

Thursday, March 31, 2011

Saje saje nak post ;]

Salam

Bace tajuk atas tuh. Haha. Memang padan laa. Aku pon dah tak tahu nak post ape. Asyik sibok buat tutorial je dari tadi. Sampai sakit pinggang aku. Sabo jelah. Ehh nak tahu tak aku masuk Kelas Guitar. Haha. Tak disangke sangke Cikgu Zawawi pon buat Kelas Guitar. Baru ingatkan nak cari kelas guitar. Tak jadii laa jawabnye. Haha. And and and, for your information Justin Bieber : Never Say Never 3D dah nak ditayangkan dekat Malaysia laa :). Excited! Tak sabaa nak pergi tengok ramai ramai dengan geng.

Haha. Sorry hari ni tajuk tak bertempat sikit. Berterabur main masuk je. Hari ape entah aku dah tak ingat laa. Pertandingan Bola Jaring ade dekat sekolah aku. Aku jadi pom-pom je. Farzana bukan main lagii semangat fikir ayat. Sempat lagi masukkan melody lagu Justin Bieber. Boleh kaa? Aku tak main pon. Bola jaring? Tak suke laa. Bola baling best la jugak. Boleh bump. Baru je main dekat sekolah tadi. First time you know. Biaselaa i am not an ACTIVE girl. Boleh bawak masuk dalam karangan BI ni. Haha.

And and and, ade satu lagi bende nak share. Aku baru dapat tahu hari tu. Haha. Mule mule tengok memang terkejot sekejap. Tapi buat biase je laa.


Korang bace laa instruction dekat atas tu. Tak faham? Meh aku translatekan. Nak? Tunggu sekejap.

; Tengok kedua dua muka tersebut. Muke disebelah kiri sedang marah manakala muka disebelah kanan sedang bertenang.

; Sekarang pergi dan  tengok gambar tersebut dalam jarak 3, 2 - 4 meter. Meter tau bukan centimeter.

; Ape yang anda lihat?

Muke tu terbalik kan. Hah! Terime kasih laa kepade Hajar Fatini yang sudi nak share bende bende macam ni. Boleh laa tambah idea nak buat post. Haha. Bak kate Hajar :

THIS IS WHAT WE CALL 3D.

Ade lagi bende yang aku nak tunjukkan. Banyak kan. Bende ni tentang tsunami dekat Jepun. Kesian aku tengok dekat Jepun. Semuanye hancur. Nah aku tunjukkan video ni. Gempa bumi disebabkan nuclear pecah. Betapa besarnye kuasa Allah! :(


Sorry laa tak belaja lagi nak encode kod HTML dalam entry ;] Tengok ye. Same same kite lahirkan rase compassion dalam jiwe kita. Tersasur speaking pulak dekat sini. And for your information lagi Justin Bieber derma 1 000 000 kepada Jepun. Can you believe it? OMG. Satu juta beb. Kaya gile awak. Bagi laa saye sikit. Alang alang dah masuk topik Justin Bieber nak bagitahu ni. Aku nak kasut ni. Converse! :)


Smart tak? Aku ni tak abis abis dengan Justin Bieber. Nak buat macam mane. Belieber laa katekan ;] Nak nak lagi tulisan I WILL FIGHT TILL FOREVER tu. Aww. Suke gile babeng. Hmm. Luse aku dah nak pergi KL. Pergi kenduri kawan lame ayah. Ouuu. Malasnye, boleh online sampai esok je. Rase macam malas je nak pergi hari Ahad ni. Mesti penat. Sape setuju. Angkat hidung. Haha. Tak boleh bayang kalau korang boleh buat. Memang gelak tak habis habis laa aku. Haha. Okayy.

Bye. OFF. ;]

Baca and comment banyak banyak!