PhotobucketPhotobucket

Thursday, March 24, 2011

E-X-A-M !

salam,

Lame betol aku tak berblogging kan. Sorry laa yer sebab aku baru aje habis Exam hari ni. Relieved ? Of course lerr. Tapi soal markah totally not satisfy. Exam kali ni boleh tahan arh. Ade yang susah, ade yang tak susah. Tapi aku gembire sangat perikse kali ini sebab ingat tak Exam Mup yang aku sakit so tak boleh ambik dua subject, GO & SN. Dan kali ini aku full ambik perikse. Terime kasih kepade Ilahi kerana beri kesihatan dekat aku :)

; Bahasa Melayu
BM ? BM 1 okay. Tak ade laa susah mane pon. BM 2. Boleh tahan arh . Bahgaian Ringkasan , Bahan Rangsangan , Karangan & Novel aku boleh jawab. Naseb baek yang Bahagian Karangan tuhh tengah ade idea. My brain went well :)

; Mathematics
MT ? Ade yang tak tahu ade yang tahu. Macam tu je laa. Tapi naseb baek perikse boleh gune calculator so cepat laa sikit. Haha.

; Geografi
Hah. Ni nak cerite ni. Geografi kan keluar semua bab Form 1 and Form 2. Gila kepala otak bace buku. Form 1 ade 16 bab. Bayangkanlah and mase tu ade audition Speech Choir lakk -.-". Dah laa aku mmg nak masuk Speech Choir. Tetapi tak dapat jugak sebab ape entah. Kenapa cikgu ? Kriteria yang cikgu nak tak ade kat sye ke ? So malam tu tido lewat laa. Sian mama aku teman aku study. Aku daa cakap tak pee tetapi hati seorang ibu melihat anak nye tak tido lagi mestilaa rase tak sedap hati. Lastly, siap gak dalam pukul 2 lebih. Alhamdullilah.

; Pendidikan Islam
Alhamdullilah aku daa siap hafal semuanye tetapi apabile tibe nak jawab soalan. Ape yang senang diinagat aku lupe and ape yang susah diingat aku ingat. Debo giler time tu. Termenung sane. Termenung sini. Tetapi syukur mase dalam 15 minit nak habis semua idea datang balek. Gile semangat aku siapkan. Takut mase tak sempat.

; Sejarah
Sejarah sepatutnye perikse hari Selase tetapi disebabkan budak asrama sekolah aku kene tengok Pertandingan Bahas so kene tangguhkan. Malam tu aku dapat mesej yang Sejarah tak perikse tetapi aku tetap study takut mesej tu tak betol. Mane laa tahu kan. Mase perhimpunan pagi cikgu kate Pelajar Form 3 yang terlibat. Semua orang terkejut berok. Lepas tu Cg Nazipas katee perikse sejarah ditangguh hari Khamis.  Haha.

; Bahasa Inggeris
Same macam BM. Boleh jawab :)

; Science
Dua-2 kertas boleh tahan. Ade yang boleh jawab ade yang tak :)

; Kemahiran Hidup ERT
okayy. Naseb baek sempat bace yang Form 1. Fuhh, lege nehh.

Happy nye dah habis perikse ! Tension sume hilang. Haha. Bak kate nana Chaiyok, Chaiyok ! ;)

HAPPY WOKK ! :PP

Baca and comment banyak banyak!