PhotobucketPhotobucket

Saturday, February 26, 2011

B.E.B.A.S


salam ,

saye mahu bebas ! bebas dari segale galenye. bebas untuk berlari , bebas untuk menyanyi & bebas untuk segale galenye. ya allah , engkau berilah aku kebebasan. kenapelah di alam remaje nihh sangat sangatlah sukar. kenape kenape ? hidop penoh dengan masalah yang datang bergolek golek.

ya allah ! emosi aku terganggu. saye tak dapat nak buat ape ape. rase macam nak hempas aje mende yang ade sekeliling. tekanan di sekolah , tekanan justin bieber , tekanan segale galenye.

tak boleh ke saye buat kerje dengan tenang. tak ade orang yang control. kenape saye perlu mengalah ? kenpae saye tak lawan untuk perkare yang tertentu. kenape kenape ? saye tak nak hidop dalam ketakutan macam ni ! jiwe tak tenang , tido tak lene.

ape ape pon , aku redho dengan segale cubaan yang engkau berikan kepada aku. aku redho dengan ketentuanmu ya allah ! :')
Baca and comment banyak banyak!