PhotobucketPhotobucket

Wednesday, March 16, 2011

Perarakan Maulidur Rasul

salam,

sorry guys aku lame taa update. Mesti bosan tengok post yang same ajee. Tu kalau korang bukak blog aku selalu. Aku nak cerite pasal Perarakan Maulud. Jalan kaki 7 kilometer beb. Ingatkan tak nak pergi mule-2 tapi nak dapatkan experience laa katekan. So dd ikot serta. Perarakan pakai baju kurung. Wah ! Da lame tak pakai baju kurung for event sekolah. ;)

Berkumpul dekat Padang Astaka punyelaa lame. Sempat gak aku beli my ex- fav food. SATE IKAN ! Disebabkan terpakse jalan 7 kilometer dan pakai kasut yang tak beberape selesa, kaki aku melecet yang teramat terok. Sakit giler babeng

Tapi satu lagi yang best, mase sampai je kat padang tu balek, terus hujan. Memang best giler. Habis sume basah. Tudung ? of course laa tak jadii. Aku lari sane lari sini cari tempat nak berteduh :) Macam orang tak tentu arah. So what? Ade aku kesah? :)

So memang memuaskanlaa pergi berarak. Next time, insyaallah pergi kot. And heyy Nana, tak nampak laa awak kat perarakan tu. Where the hell have you been ?

OFF. Bye :)
Baca and comment banyak banyak!